Thank you for your answer. It seams something is wrong here. When I lock the handle in the lower position, it is vibrating viloently. As if some part in the engine is hitting it and makes it jump up and down. Also, in that locked lower position, I see it opens exhaust valve a bit. But you say only if I move it even further down only then it should open valve and make decompresion? Maybe I need to adjust exhaust valve clearance (space between valve and valve rocker)? How much should this clearance be for inlet and exhaust valve?
Also, I have dissasembeled engine speed regulator. I have found two springs in there, and this does not look OK to me. As if someone has tampered with springs. Maybe this is reason of engine speeding up?
Can anyone confirm if there should be two springs? Is any of them original spring or I need to find original spring?
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I have found reason for which I could not start the engine. Link shaft (on picture bellow) between engine speed regulator and injection pump was stuck in zero injection postion and no fuel was injected.
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I do not know why it keeps geting stuck, but it is not moving freely, it is stucking all the time.
I will try to polish this link shaft and assemble back everything. I hope it will work better this way.
Also, I have found that starting knob has broken tip. I will try to repair this also.
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If anyone knows answers to my questions, please reply.
Vielen Dank für Ihre Antwort. Es Nähte etwas stimmt hier nicht. Wenn ich mit der Sperre in der unteren Stellung ist es vibriert heftig. Als ob ein Teil in den Motor trifft sie und macht sie springen auf und ab. Auch in diesem gesperrt unten, ich sehe das Ventil öffnet Auspuff ein bisschen. Aber nur, wenn Sie sagen, dass ich es auch weiter unten nur dann zu öffnen Ventil und decompresion? Vielleicht brauche ich, um Abgas-Ventil-Clearance (Raum zwischen Ventil und Ventil-Rocker)? Wie viel sollte dies Clearance für Einlass-und Auslasskanäle Ventil?
Ich habe zerlegt Motordrehzahl regulator. Ich habe zwei Federen gibt, und das sieht nicht OK für mich. Als ob jemand manipuliert mit Federen. Vielleicht ist dies der Grund Motor Beschleunigung?
Kann jemand, ob es zwei Federen? Ist jede von ihnen Original Feder oder ich auf der Suche nach Original-Feder?
Ich habe Grund, für die ich nicht den Motor starten. Link Welle (im Bild unten) zwischen der Motordrehzahl und Regulierungsbehörde Einspritzpumpe wurde stecken in Null Injektion Position und kein Treibstoff injiziert wurde.
Ich weiß nicht, warum es immer geting Stuck, aber es ist nicht frei bewegen, es ist stucking die ganze Zeit.
Ich werde versuchen, diesen Link, polnisch Welle montieren und wieder alles. Ich hoffe, es wird besser so.
Auch habe ich festgestellt, dass die Aufnahme-Knopf ist defekt Spitze. Ich werde versuchen, sie zu reparieren diese auch.
Wenn jemand weiß, Antworten auf meine Fragen, antworten Sie bitte.